Wolf Mother (2016) Script

♪ Jump nigga, jump nigga ♪

♪ Get that ass stomped nigga ♪

♪ You be talkin' shit when ♪ ♪ you knowin' yous a punk nigga ♪

♪ Jump nigga, jump nigga ♪

♪ Get that ass stomped nigga ♪

♪ You be talkin' shit when ♪ ♪ you knowin' yous a punk nigga ♪

♪ Jump wrong, get jumped on ♪

♪ And you don't want it holmes ♪

♪ 'Cause my clique mobbin' deep ♪

♪ And we fuckin' with the toast ♪

♪ Kick the door in to your ♪ ♪ home with a black mask on ♪

♪ Leave your clique tied up ♪

♪ Won't leave ♪ ♪ until the cash gone ♪

♪ Talkin' like robbin' ♪ ♪ banks in fashion ♪

♪ Ain't gonna quit that ♪ Manhattan.

♪ I got pistols on deck ♪

♪ So you better show respect ♪

♪ Otherwise I'll ♪ ♪ jerk your ticket ♪ Why come here?

I heard y'all like bad girls.

You're an actress.

That's original.

Yeah, yeah, you younger.

You movies.

You older.

Thanks for the reminder.

You are the Wolf Mother he was talking about.

Zelda, yeah, yeah, that's you.

Why Wolf Mother?

Stage name when I'm not on stage.

You in new movie?

Nope.

Yeah, yeah, I saw something.

I haven't had a gig in years.

You working tonight?

Yeah.

Prove it.

Do your thing.

Finger it, damn it, don't be shy.


♪ Jump nigga, jump nigga ♪

♪ Get that ass stomped nigga ♪

♪ You be talkin' shit when ♪ ♪ you knowin' yous a punk nigga ♪

♪ Jump nigga, jump nigga ♪

♪ Get that ass ♪


You like that white ass, don't you?

Fuck my black jacket, white boy.

Startin' already.

See, that's what I'm talkin' about with you people.

Who the fuck you callin' you people, white boy?

Come here, I'll make you my bitch too.

My associate here has a bullet, if you failed to notice.

And I'll let you in on a little secret.

He's not afraid to shoot a load, and I'm not talkin' about some sweet cracker jizz either, motherfucker.

Man, fuck you, honky.

Come over here, bitch.

Comin' here thinkin' you're big and bad just 'cause you got a gun.

Man, fuck you.

Shove that right up your fuckin' ass, white boy.

Put the fucking gun down, bitch.

I'm not gonna put the fucking gun down, motherfucker.

You ain't nothin' but a bitch.

I'm not a bitch, I got a fuckin' dick.

You're sittin' with a bitch who's my fuckin' woman.

Take your fuckin' hands off her, do you understand?

Come on.

How was I supposed to know they were gonna wanna play dress up, huh?

Am I magician?

You were supposed to text me!

That was the plan, we went over it a thousand times over.

So was that the place or not, yes or no?

Was Kaitlin there?

There were chicks there, but...

I mean, there were chicks there.

I know there were chicks there!

I was there, I know there were a lot of chicks there!

I'm askin' was Kaitlin in there.

Yes or no, goddamn it.

It was a whorehouse in Chinatown, Ben.

I know it was a fuckin' whorehouse.

I was asking you if she was there.

Do you know?

What the fuck was that teen twit from San Francisco talking about?

Tell me.

She could've gotten us fucking killed.

What would it have mattered, Ben?

Jealousy is a bitch.

I decided love wasn't me after three marriages.

Every year since, it's proved to be true.

Then she had to show her fuckin' mug.

If you didn't catch it, it's Benjamin.

Some people call me Benny, but I just prefer Ben.

Benny sounds like a kid's name or somethin'.

I don't need that.

My whole life's been one, big, long-ass fuck of a hide and seek.

I robbed everything, grocery stores, service stations.

Stole this wreck from a poor bastard while she was pumpin'.

♪ You know you've got ♪ ♪ trouble on the line ♪

♪ You know the seeds turn ♪ ♪ to flowers in your mind ♪

I find myself indulging in the nightly ritual of puttin' a gun to my tonsils.

Call it guilt, call it whatever you want.

Maybe age.

I woke up one morning and I said to myself I don't wanna do this shit anymore.

I guess I started to have feelings, yet at the same time I hated every single motherfucker who walked the face of the Earth, especially pussy.

Yeah, don't try to figure that joint out.

But see, if you've been in this racket since a rugrat, what choice do you really have, really?

What I needed was somethin' to get my ass out of it all, and one day that somethin' licked my sack.

I used the greasy spoon across the street when I needed a change of vibe.

I had to rob some poor maw every morning just to reserve my seat and gobble up some grub and OJ.

I even got to know all the meat flaps by name.

I screwed one a week, sometimes two at a time.

There was Lauren, Dakota, Kim, Chris, Sarina.

Oh man, she was black as the ace of spades.

Oh, and Hayley, she had a stuttering problem.

Aye, aye, aye, aye aye.

I enjoyed makin' 'em feel uncomfortable.

Gave me an enjoyable rod.

I'd stare at them as they walked by as if there was somethin' wrong with their appearance.

Shit paper stickin' out of the bottom of their shoe.

Panties stickin' out.

Maybe even a string hanging from under their greasy spoon apron.

It's fun, you should try it when it takes any longer than 20 minutes to get two scrambled eggs and hash.

Hi, want a top off?

Oh Jesus, my dear, I would love to see you with your top off.

You know, you look like a Hollywood movie star.

Really? Yeah.

I know people, I can make that shit happen.

I would love that.

I'm sure you would, Erica.

Turn around, let me see your backside.

Oh, even better, nice.

You work here a lot?

Just a couple months, you know, until I make it big.

Oh, you're gonna make it big, I promise.

I'm Erica, and I'll be your server.

Oh yeah, that's right, can I start you with a drink or a coffee or?

Oh God, I'm gonna cum.

I'm gonna cum.

Yeah.

Oh God, oh yeah.

Oh my God, you're so rough.

Yeah, fuck me harder, come on.

For weeks, I'd watch every person who entered from nine in the morning to four in the afternoon.

I jotted down what they wore, their hair styles, their shoe color.

I figured I'd use it for somethin'.

Sounded intelligent anyways.

♪ Abandoned by someone, ♪ ♪ now lying there restlessly ♪

♪ Searching the landscape ♪ ♪ for a signpost to follow ♪

♪ What can a soap bubble do ♪ ♪ to fill what feels hollow ♪

♪ I so long to see it ♪

♪ I so long to see it ♪

Hello. Hello.

Yes, I would like to open a box please.

Safe deposit? You got it.

Fill out this form.

I need to see your I.D. and proof of residency.

I didn't know you needed that residency thing.

Why would you need that?

Well, in case I need to reach your family.

Why would you need to talk to my family?

In case of a death or something.

Okay, listen, I don't have any family, okay?

But I got I.D., is that good?

Mr. Levinson. Yes.

I need to see a utility bill or something that shows your name on it.

Jackie, honey, you'll be okay.

You can do better than him.

I loved him so much.

This has been absolutely the worst day for me.

It keeps on gettin' worse too.

Listen, I'm in the middle of a divorce,

and I'm in the middle of places that I really don't wanna talk about.

Please, do you have any tissues or something?

Yeah. So embarassing for me.

Oh, thank you.

She just upped and left me just like that.

I mean, you know, took everything, took my baseball glove, took the kids, took everything, you know?

Didn't even tell me anything.

She told me nothing.

Just gone, I go home and it's all gone.

That's horrible. It is horrible.

You know, my...

Yes?

You know, my husband and I just separated.

No shit.

You know, sometimes I think things are just meant to be, Jackie.

How do you know my name?

I'm sorry?

I lost my tag.

Are you an actress?

Maybe.

See, see, now how did I know that?

I know people in Hollywood, you know.

I can make that shit fuckin' happen.

Oh shit.

Oh, you have great tits.

Oh yeah.

Oh yeah. Oh, I want you, yeah.

You're not wearing anything.

You're not wearing underwear, you naughty thing.

Jesus Christ.

I know, I know. - Tonight.

Tonight, yeah, yeah.

Where do you live, where do you live?

Where do you live?

See you tonight, right? - Yeah.

♪ I'm out the window ♪ ♪ at the count of two ♪

♪ 'Cause it's a dirty lie ♪ ♪ and I'm not gonna ride ♪

I gotta get my shit together, man.

Oh, she's nice.

♪ I'm not gonna ride ♪

♪ One-eyed old moon ♪

♪ Tell me can't you see ♪

♪ I am one of those that'll ride ♪

Oh, that's hard, Terry stop.

Fuck.

Oh, it hurts.

Fuckin' asshole.

What's wrong with you?

You think I could spend the night here?

Fuck you.

Now you're probably askin' how the hell was I gonna get in after hours?

He was young and impressionable.

All I know is that while I was toolin' his uncircumcised managerial longhorn, my eyes were anything but focused on his sack.

Oh, and about those cameras.

Yeah, I didn't have to worry about that.

The queer had it off.

What can I say?

It was the only thing I was ever solid at.

♪ If I had learned ♪ ♪ how to walk on water ♪

♪ I would have my sea legs ♪ ♪ carry me back to the shore ♪ Someone stole my pearls.

Somebody's not going to college next year or ever.

These are bullshit.

I'm takin' you with me.

Being a little kid thief, it gave me some popularity in school too.

It's not like my rents gave a fuck about me.

Nah, it was all about the thirst to live.


♪ Hey little sister, ♪ ♪ don't be afraid ♪

♪ Even though that's what ♪ ♪ the newspapers seem to say ♪ In one weekend, two night sleepover, I walked away with enough cheddar stacks to start a fresh existence.

I never need to finger another individual again.

Honestly, that thought set me free.

No more bein' a loser, robbin' stores, mothers, homeless.

See, I had to do this one final bad to do good, and if that's what it took to end this fail I was livin', so be it.

Yeah, well, keep dreamin', people.

It ended just a tad differently.

God damn it.

Fuck!

Fuck, fuck!

The fuck do you want?

The decision that I'd make next would change everything.

She said you raped her.

What?

Rape?

No, I don't think so, Joe.

I don't remember her runnin' away when she paid for that roach motel.

You have proof of that?

Proof of what?

That she paid for the room.

Fellas, take a look at me.

Take the time to take a good look at me.

You like treatin' women like that, Mr. Brooklyn?

Alright, wait a second. This ain't the first time we had you in here for somethin' like this.

Wait a second. Yes?

Before I answer your question, which is a good one by the way, what you're telling me is that I'm here because some bank clerk said I raped her?

It could be classified a non-consensual situation, yes.

And that's it?

Well, let me tell you something, Columbo.

They're only good for one thing, and that's the wet spot.

You dig?

Well, while we have you here, by chance, just by chance, you wouldn't happen to know who shot a cop in the valley last Monday?

No.

What the fuck is this?

Oh, that's Panda Bear.

He's kind of a celebrity around here.

The fuck is he doin'?

Go ahead, Panda.

Yeah, that's right, and you have no idea, do ya, who may have put our officer in a coma?

Coma? That's right, a coma!

No, I don't! Go on, Panda.

Let him have it.

Come on, buddy, I want some info.

Whenever you're ready.

I want some information.

I want to know who the fuck shot that officer!

And I want to know why he's in a coma, goddamn it!

That's a nice 45.

Can you believe it?

After everything, they brought me in 'cause I was rough in bed with the clerk.

Now, before I continue, let me just be real.

I shot the cop in the leg.

I didn't know the impact of his melon smashing into the pavement was gonna cause a goddamn coma.

I never shot anyone in my life, and I sure as hell didn't plan on a cop being my first.

I never had any intentions to hurt anybody, but what was I supposed to do?

One second you think you're gonna spend the rest of your life in prison only to find out it'll just be for a handful of days for stolen plates, which is why my raunchy ass was pulled over in the first place.


Yo, man, goin' anywhere special?

I'm stuck in the '70s too.

A little dark to be wearin' those shades, don't you think whore?

Oh God, you leeches are nothing but trouble.

Oh, why's that, huh baby?

We're honest, right?

We give a service for an agreed price tag.

It's not like we're robbin' banks or nothin'.

What I said was, bimbo, your gender as a whole is a bullshit joke.

What, I'm not good enough for ya?

I'll do anything you want.

Primo stuff here, man.

Anything, name it.

What do you think, you think I'm a fuckin' idiot?

I'm not a cop.

Well, how do I know that?

I'm hungry, okay?

I'm embarrassed, man.

It was her eyes.

Nothin' else, it was her eyes.

I moved to New York when I was 14, then back to Austin, then to the Boulevard of Broken BJs.

Anyways, what I was sayin', this girl and her pooch were sittin' on the subway platform in New York.

Homeless as shit, real bad.

This pup, this pup was all she had in life.

And wouldn't you know it, someone called the SPCA on her.

They came and they took the only thing this girl had in life.

Her best friend, her partner.

It upset someone that they had to see this animal suffer every day on their way to their cubical, yet this gal, this human bein', which hundreds of thousands of rich white fucks passed every fuckin' day, not once tried to help.

But a dog.

So I ask you, what kind of world do we live in when we're willin' to help an animal, but we're unwillin' to help each other?

'Cause we have it wrong, we're the animals.

The man who believes he knows everything is the man who learns nothing.

Remember that, whatever your name is.

Ben.

What in the world did a chick have to do to you, Ben, to make you all, I don't know.

You're like a putz.

This isn't a Q and A, Zelda.

So you know.

I might've seen you on a couple of those Hollywood trash rags years ago.

Child star turns street crawler.

They lift you up as high as they could before they had their fun tearing you down.

Your eyes haven't changed.

So you have a car or somethin'?

You wanna go back to your place?

I don't have a place, so let it be yours.

And we're not hitchin' together, okay?

You find your own way.

Let's make it 11.

I believe I was just promoted from whore to escort.

No, you're still a whore.


Well, here we are.

This Kaitlin, the one from the movies?

Yeah.

I said pigtails.

I wanted pigtails.

Pigtails.

Well, who'd you speak to?

I don't know.

Sherlock, where are the tails?

I don't know, man.

I mean, is he serious?

Shh.

Bobby, I can't do tails.

Can you do tails?

No.

Momma, can you do tails?

There you go, we got tails.

Can you make sure they're even.

They don't look even already.

Even.

Even.

So is it true what they say about you guys?

What's that?

That you're into some weird shit.

You got that one right.

Are we? Weird shit.

Let me ask you a question, Bobby.

What does a highly successful man like yourself consider weird?

Would you say it's weird that a distinguished, married gentleman like yourself paid us to lick the hole of a girl as young as his two sleepin' daughters at home?

Is that weird?

Is that uneven, Bobby?

Bobby, Bobby, Bobby, Bobby, Bobby.

Chantin' your name, Bobby.

How do you know about my daughters?

Well.

I just wanna make sure that she's not diseased or anything.

I haven't done this before.

Yeah, me too, this is our first time.

So we're all in the same boat here.

I wanna do things.

I wanna do bad things to her.

Can she hear any of this?

Does she bite?

She ain't a snapping turtle, Bobby, but now if you want her to bite, she can bite.

Bobby, she can bite.

Look, she has.

I don't want her biting or struggling or anything that like.

I just want her to sit there and let me do my thing.

I don't want screaming or struggling.

Hey, Bobby, sir.

That little cunt won't even know you're in the room.

Bobby, just take it.


Come on.

There you go.

To the start of a new business, Sherlock.

There's a lot more green in tater tots, you see.

Yeah.

Yeah.

What the fuck?

I owe you, you shit.


My bad.

He never felt like he was part of The Band.

Now I got a confession, I'm not a real doctor.

We need to clean the house, make room for all this new young candy, right?

I need you all to gather up all this primordial pussy we've been dealin' with and bring 'em to me.

Let's just say their snappers are retired startin' right now.

Hey, remember, no more hair betwixt their legs.

No, sir.

Give me one of them tacos.

Sure.

Bobby, how's it feelin'?

You got a problem with me?

You got a fuckin' problem, whore?

Look at this stupid fucking idiot.

It's a fuckin' customer, yes?

Let's see the fuckin' merchandise, people.

Stand there on the curb, that's where you belong.

That's your fuckin' playground.

Gonna get a little slim next week, goddamn it.

The fuck am I doing here? Here we go, here we go.

Come on, prize heifers, ladies.

Police are still trying to figure out exactly what's going on here.

They're not even certain the nine-year-old Hollywood actress was being held at this complex.

They did find the Halloween mask that Kaitlin was seen wearing downtown with her abductors yesterday afternoon.

What police did find was a crime scene.

The decapitated body of a Los Angeles real estate businessman alongside the mutilated body of another victim with known ties to the Satanic group The Band.

The Band has been linked to several murders...

And a prostitution ring here in L.A. County.


♪ A woman found me lost at sea ♪

♪ Strange words she said to me ♪

♪ Lose yourself, ♪ ♪ it'll set you free ♪

♪ Lose yourself, ♪ ♪ it'll see you free ♪ You don't have time to fumble with ammo with a cock in your ass.

I'll take your word for it.

Let me feel your tits. - What?

Take off your bra and let me feel your tits.

You know who I am.

I'm not the fuckin' cops.

Well, I don't believe you, Deep Throat.

Now do it.

Bingo.

You're a little paranoid, don't you think?

I told myself I'd never do this shit again.

Pussy keeps sucking me back in.

Do you have anything to drink?

I don't usually offer drinks to Johns.

Well, I usually don't stick around when I find a loaded gun two inches from my dick, but I guess there's a first time for everything.

Why are you so paranoid of the cops, hm?

You on the run or somethin'?

Here, don't get excited, it's a five-dollar bottle.

Why do you do this anyways?

I'm a petty thief who thought he could loot a bank,

and I almost got away with it.

You're not serious.

A bank, you?

Takin' the American dream free of charge.

That's not funny.

Don't take it personally.

You just don't seem hip enough to, you know.

I was brought in a few weeks ago for what I thought would've been my ass, but it was because I screwed one of you, no offense.

Wow, pickin' up a date.

That's bad ass, no offense.

And just look where you are now.

Well, she really wasn't a whore.

She was a bank clerk.

So I don't know, maybe she was a whore.

She just didn't ask for a deposit slip.

A whore that cared about my financial stability.

You're not that bank guy who shot a cop a couple weeks ago, right?

I heard it on the news.

For a second, I thought about spillin' my beans.

The idea of gettin' some of this weight off my shoulders sounded better than a Hollywood blowjob.

No.

So why rob banks, hm?

Why not try to get a job or somethin'?

You don't know what you're talkin' about.

With my record?

And I don't rob banks, I robbed one bank.

You could still try, you know, to get a job.

Oh, I see.

Advice from a 30-something street snatch.

You like suckin' off L.A.'s finest?

Getting paid with street tacos?

Wow, aren't we two depressed misfits on a Friday night?

A wannabe whore and a coward pickpocket.

Don't kid yourself.

We're no different from the rest of 'em out there.

You ever feel lonely here?

In the motel?

No, here.

Get in the bathroom.

No, hide, hide.

No, no, no, go in the bathroom.

Get in the bathroom.

If it's the cops, I'm goin' out the fuckin' window.

Where's the money?

Where's the money?

On the table.

You know they wanted me to kill your useless cunt.

You're no tater tot.

Hey.

Why don't you come outside so we can play a little game of hide and go seek?

What do you say?


You think it'd be okay if I was to have one last lay with your corpse, huh?

I promise it's gonna be so good they're gonna be feelin' it in the afterworld.

Sir.

I'm the manager of this motel.

I have to ask you to be just a little more considerate with the noise.

Mr. J., can't you see what's happenin' here?


I bailed from the window.

I'd be lying if I said it didn't eat me up.

Left her ass for dead.

She told me all about it.

The Swiss cheese face of the motel manager and her homemade bullet holes in Bitches the pimpy.

What the woman didn't tell me at the time was she decided to pack the odd couple to cover her tracks.

Sneaky little thing.

I wasn't prepared.

You just caught me off guard.

What are you gonna do?

What's your advice, pickpocket?

You know, I'm gettin' pretty sick and tired of you thinkin' I'm some sort of a selfish prick.

You fuckin' left me there, you coward.

Rape!

Get off of me.

Shh, listen. Don't fucking touch me.

Listen, I'm broke and I have nowhere to go.

Oh please, explain why I would give a fuck.

Because you're broke and you have nowhere to go.

I have cash.

Don't you pretend to know the ins and outs of my shit.

You listen to me, woman.

You agreed to meet me here, why?

'Cause you had to get the weight of last night off your shoulders.

Well, I got some weight of my own.

He didn't die.

Don't get all freaky on me now.

I'm no cop killer.

That said, I shot a cop so I'm good as bein' dead.

So whatever you're mixed up in, you're not alone, okay?

At least you didn't shoot an innocent person.

Why are you telling me this?

Why?

Yeah.

You wanna know why?

Yeah.

I don't know why.

Ever kill anyone?

No, never.

What'd you do with the body?

I left him there at the motel.

You just left him.

The manager of the hotel as well?

Yeah.

That's great.

That's fuckin' perfect.

You little stutterin' little thing you.

I'm not stutterin'.

No, no.

You can say we bonded over pizza.

We also both confessed to being losers who couldn't even take our own lives.

I knew she had more baggage, but I didn't pry.

That cop is eatin' you up, isn't it?

That's why we can't pull the trigger, you know.

If we leave the world with that kind of baggage, we fear what will be waitin' for us on the other side.

I have a proposition.

We can't start this life over,

but we can do the next best thing.

What if I told you I knew of somethin' that would

allow us to feel human again,

and then we could rest in peace by pullin' that trigger.

You still have life left.

I think we can find that missin' Hollywood girl.

The kidnappers fled to San Fran after the cops raided their shit the other night.

Do you know these people?

Only Bitches.

I know as much about the others as anyone else.

Bitches, the pimp you made into Swiss cheese?

Right, he used me as kind of a side business.

I never met the rest of The Band, but you best believe they certainly know about me.

The Band? Mm hm.

They call themselves The Band.

Some Manson wannabes.

They're killin' off all the workin' girls who show any signs of pubic hair, keepin' their girls preteen across the board.

Probably figured little movie star Kaitlin would be big biz.

Well, what makes you think we could find these people?

You have anything else on your interary?

But we don't even have wheels.

I left mine.

A Mustang.

Oh, Pimpy did well.

There's this teen gal up there, Jennie, who I know works closely with The Band.

She'll help.

She's a sweetheart who just got wrapped up into their shit.

I've been tryin' to get her ass straight, but she has no guidance to speak of.

She must know more, you know, give us their whereabouts.

She'll be tight, so we're gonna have to give her some cash to get her to spit the details, you know?

My brother lives in San Francisco.

And?

You just said that they're killin'.

How do you know this Jennie chick isn't rottin' already?

I don't, but the last time we spoke, she gave me her address in case I was ever up in the Bay.

May be a coincidence they went there, may not.

Well, we still have to do bad before we do good, so if we have to pay this little San Fran teen bimbo...

Cool it, okay?

She's chill.

As far as dough, we'll get jobs.

Both of us, just outside of San Fran, just until we have enough cash to follow through with the plan.

If we're gonna do this thing, we have to do it legit.

Otherwise what's the fuckin' point?

Listen, I just wanna put this out there.

I see the way you been eyin' me.

So if we do this thing, we're just partners.

That's it, okay?

You're not serious.

No, I'm just sayin'.

Let's say we find this Jennie chick who helps us find this actress girl, then what?

Then we accept forgiveness from whoever it is we're seekin' it from, and we stop bein' pussies and we blow our brains out, Ben.

You got a deal.

Groovy.

♪ Night is the time when ♪ ♪ I write love songs to you ♪

♪ With the desert in my ♪ ♪ mind, I can't see you ♪ And no resumes, huh?

No, sir.

No, but we would really love to work at your wonderful establishment here.

Why?

'Cause.

'Cause?

Well, sir, this is a little embarrassing.

How do I say this?

Your establishment here has a really special place in our hearts really.

You're kidding me, right?

No, actually...

No, what he's tryin' to say.

Damn it, I'm sorry.

God, it's just so emotional, man.

Are you okay, Boo-boo?

Huh?

Well, you know, this is very emotional for us really.

This whole thing here.

Oh, I just can't stop.

This shit bothers me.

You know that, Theo.

Theo?

I'm sorry, why are you crying?

Well, Mr...

Lopez, Mr. Lopez.

Right, Mr. Lopez, yes.

You see, well, how do I say this?

You see your parking lot out there?

Well, that was the first place we...

Excuse me?

First place we made love.

You two.

Yes.

Why is that so hard to believe?

Well, you're like.

Are you married?

Oh no, sir.

No, we're not even a couple anymore, right?

We're just chill friends.

Yeah, that's right.

We fucked once in your parking lot, and that's it, you know?

We're just partners now, you know, it can happen to ya.

It will happen, right?

What I mean is do you have any references at least?

What do you mean, like actual people references?

Well.


Can I ask you why you have bags?

I mean, can we just stop and think about that for a second?

The first place we fucked, really Ben?

I mean, sincerely romantic.

Genius stuff there, man, let me tell you.

I'm hungry.

Can't you say first date?

I mean, say somethin', we are trying to get the jobs, right?

Did you hear what I said?

I said I'm hungry.

I mean, you can't even carry that damn thing.


Gonna be an actress, yeah?

I don't wanna do it anymore, Daddy.

You do what I say, you hear?


Yeah?

Uh huh.

♪ Good morning, good morning ♪

♪ We've talked the ♪ ♪ whole night through ♪

♪ Good morning, ♪ ♪ good morning to you ♪

♪ We've sung a tag or two ♪

♪ Good morning, good morning ♪

♪ It's great to stay up late ♪

♪ Good morning, ♪ ♪ good morning to you ♪

♪ When we all began to sing ♪

♪ The stars were shining bright ♪

♪ But now the ♪ ♪ milkman's on his way ♪

♪ It's too late ♪ ♪ to say good night ♪

♪ So good morning, good morning ♪

♪ Sun beams will ♪ ♪ soon shine through ♪ Aw, what happened?

Damn it.

Motherfuckin' goddamn it!

Fuck!

We're employed, convict.

I can't read this.

Some of your waitresses can't write English.

I don't know what it is, it's all in Spanish.

So this is basically useless.

What the hell?

Get the plates out of there.

There's your food.

Another plate of food.

Hey, don't fuckin' be eating the food.

Very good, I did a great job.

Yes, I see the Gulf of Mexico.

What the hell is wrong with you?

What table is 14?

Hi.

Does any of this look familiar?

I didn't order bacon, I had sausage.

Okay, that's, well.

Oh, you're tellin' me to shut up?

Oh, I got that, look at that.

Blood Mary, I don't see any booze in this place.

Where am I gonna get a Bloody Mary?

You got booze back there?

I know he's drunk as a lord.

I know he is.

Okay, well, why don't you have bacon today?

You're kidding right.

You can finish that.

That looks good.

Everybody shut up!

What table is 14?


I didn't understand a word you said.

It's hard.

Yep.

This job thing.

Bank was easier.

Suckin' off a black cock was less demandin'.

You suck black cock?

Yeah, why?

Just wondering.

You ready to get back?

What would be the worst thing that would happen if I didn't?

You wouldn't find that missing girl.

Then kill ourselves afterwards.

Yeah.

Good reason, partner, good reason.

Lopez is a piece of shit, I know that, but we have to work hard.

Every day we have to work hard.

What are you doing?

I had an egg and bacon and chicken and I had the potatoes.

'Cause my name is Julio the Mexican.

Oh, enough.

Hey, you wanna play a game?

What, are we 10?

You ask a question, and then I have to answer it with 10 seconds on the clock. What?

Back and forth.

Has to be fast, otherwise it's not fun, you know?

What, like anything?

Anything.

Where did?

Fine, okay, let me go first.

Miss home?

New York?

Yeah.

If you had $10 million, what would you do with it?

Move to Paris, maybe further away.

Further away from what?

I don't know, just further away.

One question, remember?

Did you love her?

Who?

Wifey.

What makes you think I was married?

I thought I loved them all.

Them?

Three.

I thought they all loved me until one of them cut off my ball.

What?

She cheated on me, so I returned the favor.

That was my first wife.

Second and third, they just thought it was some sort of a birth defect.

What happened to all the money?

Parents and agents had a blast.

Well, how much did they take, steal, or whatever you wanna call it?

Seven films, two million a pop, minus 30 or so percent for an agent.

I'd say 10.

10 what?

Million.

Ouch.

The American dream.

Well, on that note, I am going to take a leak.

What's that?

What's what?

Those.

Open 'em and find out.

It's wrapped, wow.

I wanted to get 'em for you, so I got 'em.

It felt right.

Finally spent money without all the dirty baggage, you know?

Kill me.

Sorry, that's a bad joke.

Oh, wow.

It's for your writin'.

It's not real leather, but it has that smell, you know?

This is not special or much or anything, it's just somethin' that I know you need.

It's prepaid, you're gonna need it.

Oh my.

What'd we agree on?

Ben, you're gonna need the phone in San Fran, and the smokes and the journal are just gifts if you wanna call 'em that.

From one partner to another, that's it.

This is somethin' a friend would give another friend.

What, partners can't be friends?

Fuck.

What?

What the fuck the are you doin'?

Me?

You're allowin' me to do that.

What, are you testin' me?

Yeah, maybe I am.

Fuck you.

What's with all this fuckin' bitchin' and moanin' like you're actually fuckin' enjoyin' it.

You can cut that fuckin' horseshit out.

You know, you're not gettin' paid.

Wow.

If any of that kinda shit fuckin' happens again, I'm fuckin' out of here, okay?

Done, out, finished.

You can take the floor.

Can you pass me the journal and the phone please?

Get 'em yourself.

So does this mean that I have to get you something now too?

I mean, I'm beginning to feel a little obligated.

Suck your dick.

No, that's your gig, not mine.


♪ Deck the halls ♪ ♪ with bows of holly ♪ Get out of the way.

Yeah, who's the man?

Fuck you, motherfuckers.

Same to you.

♪ Fa la la la la la la la la ♪

♪ Don we now our gay apparel ♪

♪ Fa la la la la la la la la ♪

♪ Troll the ancient ♪ ♪ yuletide carol ♪

♪ Fa la la la la la la la la ♪

You like it, mommy?

Oh yeah. You like it, mommy?

You like it? - Oh yeah.

Hey, close the kitchen door, pendejo.

Ben.

Theo.

Hey, hey!

What the fuck are you lookin' at, Pedro?

Hey, hey where the fuck you think you're going, man?

I'm going the fuck out of here, okay?

I quit.

I'm goin' home, I retire, I'm out of here.

What, you just gonna leave?

Yeah, just gonna leave.

I don't care about your fuckin' lunch time or this fuckin' shithole here.

What the fuck is wrong with you?

The fuck you lookin' at?

Hey, leave that guy alone and just go do your fuckin' job, huh?

I'm not doin' my fuckin' job, motherfucker.

I'm fuckin' leavin'.

You fucked her back there, didn't you?

You fucked her. Yeah, yeah that's right.

I fucked your fucking girlfriend, so what?

What you gonna do about it, puto?

You know you're a real cocksucker, you know that?

What's this fuckin' bullshit?

Christmas, it's not fuckin' Christmas here.

It's 150 degrees outside.

That's not fuckin' Christmas.

It's 20 degrees below right now in New York, and I don't fuckin' care.

Go back to fuckin' New York, asshole.

You know, maybe I ought to just call you Benjamin.

I know about your shit, man.

He knew who we were, Ben.

He knew about Bitches.

We're all over the news.

You know, they even got you on camera shootin' that cop.

Kaitlin is being covered 24/7, otherwise it'd be our ass.

We're just partners, Zelda.

I don't give a shit what you do.

Fuck anyone you want.

Fuck that guy over there.

How 'bout this guy over here?

Why don't you fuck him too?

I don't give a shit, just don't fuck me.

Correct me if I'm wrong, Ben, but I think you're jealous.

Well, I am correcting you, you're wrong.

Not that I give a shit, but how many times?

How many times what?

How many times did you fuck Lopez?

Four.

Did you blow him?

Well, yeah.

How many times, slut?

Many times, okay?

I sucked his load many times, so many fuckin' times.

Oh, he tasted so good, baby.

How do you think we got the fuckin' jobs, huh, our MBAs?

We were gonna do good like little boys and girls.

That was all bullshit.

Once a whore, always a whore.

What are you doing down there?

That problem's not down there, it's in here.

Oh, well thank you.

I was checkin' for an oil leak, Jesus.

Thanks for the help.

Well, what do you want me to do about it?

You know how to fix this thing, huh?

Do you know how to fix this thing?

No.

What's that smell?

It's manure. It's cow poop, yeah right?

Yeah, exactly. And somethin' else.

Shoo, go back.

Come on, hurry up, the cow's gonna charge in about a minute.

Oh, I think you got it now, that looks good.

Well, try that thing over there.

That thing that looks like a garden hose.

Just wiggle it.

And you go in and you pump the throttle like that, right?

What are you lookin' at me for?

You got any better ideas?

You know what, let's try it your way.

Well, it says ecoboost, so you give it a boost.

Yeah, yep.

What are you doin' in there, juicer?

Come over here.

Shake your ass, come in here.

What writers do you like?

What writers do you like?

Stop, stop makin' me feel stupid all the time.

I'm not dumb, you know.

I fixed the car, didn't I?

Yes, you did, my dear.

Rose Lathrop.

No fuckin' clue.

I bet you didn't have a clue.

Daughter of Hawthorne.

Give it to me.

No, come on. No, let me see it, come on.

No. Let me see it.

Just let me see it.

Come on, let me see it, please.

I haven't written anything.

Oh my.

Please, cop killer, please.

Hey, come on, come on.

Come on, stop it.

You shot him, right?

Cut it out, you know I didn't kill anyone.

You know, I think you're enjoyin' this highway too much.

Let me see the journal.

Here, go ahead, knock yourself out.

Oh. Take it.


It was far out.

No, I mean it.

I mean you're a great writer.

Yeah.

I didn't know you were writin' about us.

What's with the getup?

My lucky dress.

You know, I was goin' through our cash flow, and I think we have enough to get started tomorrow.

Meet up with Jennie, get the details of the whereabouts.

I'm sorry for what I said about the cop.

Aw, well. It was a stupid joke, and I'm sorry.

You didn't kill him, Ben.

You know we never.

We never talked about how we would do it, you know?

I want you to shoot me in this dress.

I wanna go wearin' this dress.

I wanna kill myself.

I don't wanna kill you, but if that's the way it's supposed to be, then so be it.

It means you would've killed somebody, you realize that.

What really happened back there with Lopez?

The thought of another guy inside you bothers me, so I guess I'm having feelings.

But nothing can come from them.

So let's just keep our distance.

Let's get this over with.

We got the dough, we're almost there.

I mean, look at you.

I want you to make love to me in this dress.

♪ A woman found me lost at sea ♪

♪ Strange words she said to me ♪

♪ Lose yourself, ♪ ♪ it'll set you free ♪

♪ Lose yourself, ♪ ♪ it'll set you free ♪

♪ I left myself ♪ ♪ on the ocean floor ♪

♪ She slammed open my front door ♪

♪ I'm in the ♪ ♪ kitchen with a knife ♪

♪ Common place to end the strife ♪

♪ Awaken souls return to life ♪

♪ Awaken souls return to life ♪

♪ I sit and wave my arms ♪

♪ I'll come along but I'll be ♪ She was a goddamn coward, yet so was I.


Z.

Will you stop that please?

So like why are we out here again?

Z. and your woman need to talk.

I don't know, man, that sounds secretive to me.

I usually don't sit in a car like this unless it's moving.

How old are you?

22, man.

And what do you do all day?

What, like on a regular day?

Yeah.

You know, play some PlayStation, smoke a doobie.

Why, do I come off as dumb?

People at school used to say I was dumb.

I like to write little poems and stuff like that.

I do it for Jennie, man.

She thinks they're nice, but I don't know, I think she's jerkin' me off.

I mean, not literally.

I mean, like she does, but not while she's readin' my poems.

You ever heard of Rose Lathrop?

Hawthorne's daughter.

Yeah, that's dope, man.

That's dope.

Okay, they call me when they need something from the outside or somethin'.

They said they'd keep my head attached if I help them, so I have to.

Okay, wait, what do you mean outside?

Ever since they kidnapped Kaitlin, forget it.

They're scared to show their fuckin' faces.

They were almost done in L.A. a couple weeks ago.

Really freaked 'em out.

So I told 'em they could come up here.

Only place I was familiar with.

Where are they stayin'?

Chinatown, but I really don't think you should go down there, Z.

They'll kill you like they did the others.

I know what I'm doing. You think I'm stupid, Z?

I know who he is.

Who?

It's all online, he killed that L.A. cop.

Wait, what do you mean killed?

And the cops are after you, too, for killing Bitches.

And don't think The Band doesn't know.

J., back up, where did you hear Ben killed a cop?

Don't you go online?

Guess not.

Both of you are viral.

I'm comin' with you.

Shut up. No, I am, Z.

What's wrong with you, Jen?

Why do you want to get wrapped up into this shit?

You just need to get away.

You and Dan need to stay the fuck away.

You know, I don't mean to speak to you like this or nothin', Z., but you should kinda practice what you preach.

Yo, Daddy, are we there yet?

Wait, seriously though, where are we going?

So which is it?

It's that one right there.

I'm almost positive.

Almost?

Jen, yay or nay?

Yeah, yeah that's the pit for sure.

Is that where we're eating?

Like in the back or somethin'?

Yeah.

Ready?

Keep your phone on.

Text me if it's dirty.

I'm goin' with you.

God, enough, Jen.

Why don't you and Dan go for a walk or somethin'?

Here?

And while you're at it, why don't you fill Dan in a little?

What do you say?


Am I no longer Zelda, the once-upon-a-time starlet?

What'd you tell 'em your name was when you called them?

Wolf Mother.

Every actress has to have a stage name.

Hey, Z?

Yeah?

What?

I'm gonna have the phone.

Groovy.

The next 40 minutes will be the longest 40 of my life.

I heard y'all like the bad girls.

You are the Wolf Mother he talking about.

You're sittin with a bitch who's my fuckin' woman.

Take your fuckin' hands off her, do you understand?

What the fuck was that teen twit talkin' about?

She coulda gotten us fucking killed.

What would it have mattered, Ben?

Hurry up, get in the car.

Come on, get in.

Why did we park in the back?

If there's a God in heaven, please don't speak okay?

Okay, man. Promise me?

Okay, yeah.

You don't know who these people are and you bring 'em to my fuckin' house.

I'm sorry. I'm not doin' this shit!

Okay. I'm not doin' this.

Alright. You don't know who these people are? - No, I don't.

You bring 'em to my fuckin' house?

Come on, I'm your brother.

Why would you fuckin' put me in this kind of situation?

I live here.

It's my wife and my baby.

You're fucking shitting me.

You don't know these people do you?

You're out of your fucking mind.

I'm asking you to do one favor for me.

Just one favor, okay?

Just let me stay the night, please Jon.

Okay listen, Ben, listen to me.

Listen to me.

You can't stay here.

You can stay the night, but you can't stay here.

I'm sorry I'm such an embarrassment for you, Jon.

You knew it wasn't the joint.

You knew it, and you sent us in there anyway.

Look at me, Goddamn it.

Do you really wanna be me?

I'm just afraid.

Okay, I told you if you'd tell us where the fuck they are, we're gonna take care of this.

You hear me?

Then you can go on.

Then you can move on from this.

Why did you send us to Chinatown?

They're gonna kill us if you don't help us fuckin' get to them first.

Fucking tell me!

You could've killed us by sendin' us there.

How many more are gonna have to die?

You're like family.

You're a sister to me, Z.

I just didn't want anything to happen to you.

You know where they are.

And you're gonna tell me everything this time.

Yeah.

Cindy's freakin' out.

You're all over the fuckin' news, man.

You and that slut actress friend of yours.

I'm not havin' this.

Not in this house.

Not with Cindy and the baby.

Not now, okay?

Do you know what would happen to my career if anybody found out I was harboring a fuckin' murderer in my home with my family?

And my brother no less?

Come on, I have a life.

I have a career I have to preserve.

Who you callin' a murderer, Jon?

I never... - And a cop.

A goddamn cop to top it all off.

Ben, I need to chit-chat with you for a sec.

You're shitting me.

What is is non sequitor shit with these people?

This some kinda fuckin' language, huh?

I need to chat with you for a second.

What does that mean, blow up the house?

Turn it up.

Why don't you fuck yourself, alright?

Do it yourself from now on.

You're watching a press conference being held by the San Francisco police department with Kaitlin Miller and her grandmother Janice Letch.

The child star was found alone in the tenderloin district.

What police also confirmed is that Kaitlin's mother, Donna Miller, was behind the abduction in what is now believed to be a part of a larger plan involving sex trafficking of minors.

Questions are now being raised if this entire scheme was a publicity stunt by the girl's own mother.

Donna Miller is in custody and has given the names of the remaining members of The Band at large.

Ivan Wexler and Maria Abramov and others yet unidentified with The Band are on their way north.

Residents have been warned that the suspects are at large and are dangerous. - Ben.

I know I'm not you, and I know I'll never be you.

I've made mistakes, and I admit that.

But I'm here to do good now.

You kill a cop, and now you wanna do good?

Hey, look, I don't wanna be the harbinger of bad news, but there are some things in life that you can't take back, that are not reversible, and I would think that taking the life of an innocent person would be one of 'em.

I believe you might be right, Jon.

Jon. Hey, stay out of it alright?

Don't say my name either.

It's a family matter.

Shut your fuckin' mouth.

It's probably because of you he's in this situation he's in with this murdered pimp of yours.

So just shut the fuck up, okay?

Back up, bitch.

Ben, you're my brother, and I love you.

You still hunt?

What?

I never wanted to hurt a soul, ever, Jon.

What's wrong, baby?

Baby, did I do something?

No, it's not you.

Can I help?

Can I do anything?

Just leave me alone.


I love you, Jennie.

They're on to you, Ben.

You're not gonna make it.

I mean, look at you.

You look sick.

He's fine.

Are you as dumb as you look, huh?

I think maybe you are.

You're one dumb fuckin' bitch, did you know that?

I guess hell was built for two, huh?

Hey, Jon.

What?

You talk to Z. like that one more time, I'm gonna knock you into the middle of next week.

What, are you gonna shoot me too?

Fuck you and fuck this whore right here, alright?

Have you ever heard the expression the man who believes he knows everything is the man who learns nothing?

Yeah, I fucked him in the ass.

Oh fuck!

This is not really good.

Really fuckin' good for me!

Kill the lights. What?

Come out the front door with your hands up.

Ben, they're gettin' out.

They're coming to the door.

They're gonna kill us, Jon.

Cindy, honey, what are you doin'?

Put the gun down. They'll kill all of us.

Hey, goddamn it, listen to me.

Put the gun down.

They're gonna kill the baby.

We have nothin' to do with this shit.

We're not gonna kill anyone. No, they're not.

Put the gun down. Hey, look at me.

Cindy, look at me. We're not gonna hurt you.

Cindy, just put down the gun. Look at me.

Listen to me, put the gun down.

I'm gonna shoot.

No!

Don't, Jon, stop!

Let me help you, Jon.

We have to go.

Ben, we have to go.

Gimme the gun! Let's go, Ben.

Let's go, we have to go. Please gimme the gun!

Please!

Gimme the gun!

Gimme the fucking gun!

No, no!

No, no, no.

Freeze! Get in the car!

Get in the fuckin' car, Zelda, now!

Get down, get down, get on your knees.

Ben, come on.

Faster, Ben, go faster.

Watch out!

Oh my God.

Oh my God, Ben, are you okay?


Kaitlin was found, okay?

It's over, done.

Ow!

Pull it, pull it hard.

Now lift I up a little bit.

Pull it, okay.


Yeah, I had a baby girl.

Her father was a John.


She was my happy little girl, and I aborted her.


I'm a murderer of innocents too.

What now?

Let me finish this.


You don't look like no detective.

We have reason to believe people involved,

I believe they call themselves The Band,

have found shelter here.

You actually look like one of those picture stars.

I'd be lyin' if I said I didn't get that a lot.

You have heard of the Kaitlin Miller abduction though, yeah?

You don't hear about things here.

But you know of it, right?

I may.

I have a soft spot.

See, I had a little girl once.

Smallest little thing you ever did see.

She's no longer with us.


Everything A-okay there?

Yeah, just gettin' through the days, you know.

You know how it is, right?

Looks like you need a new uniform.

What, you fall in the bay or somethin'?

No.

What are you doin' around here?

Just waitin' on somebody.

Mr. Wilkinson.

Yes.

Do you believe good people are capable of doin' bad things?

Let's say Kaitlin Miller was your little girl.

Let's just say that.

And the people behind the kidnappin' came forward.

If they came forward and asked you for Forgiveness,

would you accept that apology?

What happened to your hand?

You gotta stop using yourself for bait.

Yeah, I bet the fishing's good around here.

It's not bad.

You're not from around here, are you?

You gotta get a heavier jacket, the wind will kill ya.

Oh, I bet, yeah.

Why would you ask me that?

'Cause I'm tryin' to forgive myself,

but more importantly I'm tryin' to forgive you.

I'm really tryin' very hard to forgive you,

but I can't.

I want you to leave now.

What I'm sayin' is I'm tryin' to forgive you

for everything you've done to this innocent girl.

And you know what?

I can't, I can't do it.

I can't, I can't.

I believe I may know who you are.

What are you gonna do, man, call the cops?

Seen these two beauties anywhere?

No, I can't say I have, sir.

Alright, well, thank you.

What's your name?

Terry.

Well, thanks for your time, Terry.

You tell Mr. Wilkinson that I said hi, huh?

I'll tell him, yeah.

And tell him we missed him at the poker game last night.

Usually robs us blind at poker.

That's why I don't play with him anymore.

Have a nice day, sir.

Yeah, you too.


Put the queen on the throne.

Oh my God, you're so pretty.


Oh, hi.


We're not them.

No.

I can't do it to myself.

I need you to do it to me.

One week I've been pure.

I'm sorry.

I'm sorry, Zelda.

I can't do it.

I can't do it.

I'm sorry, not you.

I can't do it.

I just wanna make things alright.

I just wanna make things alright.


Screw it.

Yeah, screw it then.

Chill.

Yeah, chill.


In death or life, our love can only go.

Never forgotten is the joy we know.

We follow memory when life is gone.

No wave is lost in all the tides that flow.


♪ She left to wonderland ♪

♪ Left me a wondering man ♪

♪ All my good byes, ♪ ♪ all my good byes ♪

♪ They come too easy ♪

♪ No crying eyes ♪

♪ Born around '83 ♪

♪ That's when the ♪ ♪ gypsies stole me ♪

♪ Adopted no, adopted no ♪

♪ I came along with ♪ ♪ rough times you know ♪

♪ On an island in the sun ♪

♪ Where I don't mind being alone ♪

♪ And all the birds have flown ♪

♪ While my feet stood ♪ ♪ firmly on the ground ♪

♪ I always felt that gravity ♪

♪ It pulled harder on me ♪

♪ So I am strong, ♪ ♪ yeah I am strong ♪

♪ A hard one to ♪ ♪ move, to push along ♪

♪ Open doors for fresh air ♪

♪ Rest in the electric chair ♪

♪ How to scare, how to scare ♪

♪ A determined soul ♪ ♪ with just one care ♪

♪ On an island ♪

♪ In the sun ♪

♪ Where I don't mind ♪

♪ Being alone ♪

♪ And all the birds have flown ♪

♪ While my feet stood ♪ ♪ firmly on the ground ♪